Fă-ți antrenamentele, aleargă mai rapid!

Se apropie sezonul rece, când alergarea devine mai importantă decât ciclismul sau, cel puțin, mai ușor de practicat.

Te-ai apucat de curând de alergare, iar acum ți-i stabilit următorul țel: să alergi mai repede. Dorința de a fi mai rapid nu este o noutate pentru oricine se apucă de sporturi de anduranță. Dorința de a ajunge de la A la B, mai repede decât data trecută, este un sentiment inevitabil, pe care cu toții îl simțim la un moment dat.

Întrebarea este: cum devii mai rapid la alergare? Răspunsul care pare evident și care poate îți vine primul în minte, este să alergi mai mult. Dar este aceasta întotdeauna cea mai bună opțiune?

Alergarea implică șanse mai mari de accidentare, având acest impact mai mare, în comparație cu ciclismul, asupra picioarelor. Riscul devine și mai mare, dacă ești începător la acest sport.

Așadar, înainte de a-ți pune pantofii de alergare și ieși afară să acumulezi kilometri, citește aceste sfaturi ale experților de la Wahoo Fitness, din care vei învăța cum să devii mai rapid la alergare, clădindu-ți în siguranță un program bun de antrenament.

Pe lângă programul de antrenament bine structurat, evidența antrenamentelor o poți ține cu ajutorul ceasului multisport Wahoo Rival. Va fi alături de tine nu doar la final de antrenament, când analizezi rezultatele ci și în timpul antrenamentului, monitorizându-ți evoluția.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.