GT Grade – 17 motive pentru care să cumperi și 5 pentru care să nu cumperi acest gravel bike

GT Grade este o excelentă bicicletă pentru gravel. Practic, o cursieră de off-road, care se descurcă foarte bine pe macadam și excelent pe asfalt. Bicicleta vine în mai multe variante de echipare și materiale pentru cadru (aluminiu/carbon), fiind potrivită pentru fiecare buget.

17 motive pentru care să o cumperi

  • Țevile seat stay din carbon și fibră de sticlă oferă flexibilitate și confort
  • Pe modelele Carbon Pro și Expert, bicicleta vine cu reglaj suplimentar la furcă care modifică offset-ul cu 15 mm
  • Modele din carbon sunt ușoare
  • Designul fin și cadrul suplu oferă bicicletei o apariție elegantă
  • Bicicleta este versatilă, rapidă pe asfalt și chiar mai rapidă când nu ești pe asfalt
  • Cel mai mare pinion al casetei oferă suficient cuplu chiar și pentru dealurile abrupte
  • Odată scoasă din cutie, asamblarea e ușoară și rapidă, bicicleta livrându-se deja reglată
  • La noile GT Grade, spațiul pentru anvelope a fost mărit la 42c
  • Prinderea roților a fost îmbunătățită de la quickrelease-ul clasic la thru-axle de 12 mm
  • Anvelopele WTB Riddler de 37 mm se descurcă bine pe o gamă largă de suprafețe și condiții meteo
  • Șaua Fabric Scoop are o formă confortabilă și căptușeală la fel
  • La modelul Carbon Expert, tija de șa de 27,2 mm este standard
  • La modelul Carbon Pro, schimbătoarele electronice Shimano Ultegra Di2 funcționează lin și precis
  • Schimbătorul spate ține lanțul tensionat pentru a limita cât mai mult mișcarea lui
  • Pe noul Grade găsești montanți unde poți instala bidoane de apă, genți, portbagaje și aripi
  • Ghidonul cu dropuri ieșite în afară oferă control bun când stai cu mâinile jos și se simte ca un ghidon plat când stai cu mâinile sus
  • Ghidarea externă a cablurilor permite servisare ușoară

5 motive pentru care să nu o cumperi

  • Cablurile externe strâng noroi și strică estetica
  • Ocazional poți simți că ghidonul e prea îngust când ești cu mâinile de sus
  • Modelul cu echipare Shimano 105 pare destul de greu la 10,11 kg
  • Nu ar fi rău ca o roată spate mai mare de 42c să aibă loc în cadru
  • Un rulment BB cu filet ar fi fost mai potrivit la acest nivel de preț, în loc de cel pressfit.

Concluzie

GT Grade este la a 5a generatie. La ultima sa iterație, țevile foarte subțiri seat stays, oferă un flex este foarte similar cu suspensia limitată integrată, pe care o vedem la alte mărci concurente. O altă inovație este posibilitatea de a modifica unghiul furcii prin inversarea unei piese. În acest fel manevrabilitatea bicicletei este modificată întrucât se mărește lungimea de acoperire a furcii. O lungime mai mare oferă biciclete stabilitate mai bună, iar o acoperire mai mică transformă bicicleta într-una mai rapidă și mai manevrabilă. Cel mai bun mod pentru a descrie nivelul de adaptabilitate a lui GT Grade este când spui că este grozavă în off-road și foarte bună pe asfalt. Articol tradus, adaptat și preluat de la bikeride.com. GT Grade este disponibilă la WheelSports România în 5 variante de modele cu prețuri între 4.365 lei și 18.400 lei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.