De ce Limitless Technology?
În ciuda faptului că lățimea externă în cel mai lat loc este de 35 mm, jantele HUNT 48 Limitless Aero Disc păstrează o lățime internă de 22,5 mm. Asta înseamnă că în timp ce profilul este optimizat pentru anvelope 28c, roata este complet compatibilă cu anvelopele 25c și chiar 23c. În plus față de păstrarea buzei interne pentru o montare sigură a anvelopei, acest lucru arată că HUNT 48 Limitless Aero Disc este compatibilă cu toate anvelopele tubeless și clincher de pe piață și poate fi folosită la orice presiune dorești, atâta vreme cât aceasta nu depășește presiunea recomandată anvelopei.
Chiar dacă janta a fost proiectată în jurul anvelopei Schwalbe Pro One 28, este important de știut că cicliștii pot lua propriile decizii legate de ce anvelope să folosească și la fel și pentru presiunea din anvelopă.
Pe scurt, cu cât janta este mai lată pe exterior, cu atât mai discret poate fi profilul spiței din fondul jantei, caracteristică ce mărește aerodinamica de-a lungul unei game largi de unghiuri de înclinație, întrucât curgerea aerului peste roată este previzibilă.
Dar pentru a obține o lățime externă mare, pentru performanță aerodinamică bună, însă păstrând un interior cu dimensiuni ce pot fi folosite în continuare, ar trebui construită o jantă cu pereți foarte groși, așadar cu greutate mare. Pentru a nu se întâmpla așa ceva HUNT a trebuit să exploreze metode de fabricație ce nu au mai fost folosite în trecut.
Cum funcționează?
Tehnologia „Limitless”, ce se află în curs de brevetare, permite construirea unei jante de bicicletă cu dimensiunile despre care am vorbit mai sus, dar care păstrează o greutate redusă. Janta este construită din aceeași cantitate de carbon ca orice altă jantă de pe piață, însă la testul ISO pentru impact, le depășește cu mult. În timpul procesului de fabricație, este produsă o formă inițială ce alcătuiește structura jantei, folosind același tip de împletitură a carbonului întâlnită la jantele standard din carbon.

În spațiile care rămân, a fost adăugat un polimer cu densitate redusă (doar 0,7 g/cm3, față de 1,6g/cm3 cât are carbonul preimpregnat), metodă care păstrează greutatea redusă în timp ce permite păstrarea profilului aerodinamic. Materialul este fuzionat de carbon în timpul procesului de întărire, fapt care duce la o lipire puternică și uniformă. Poți folosi aceste roți și pe drumuri mai dificile, fiind la fel de robuste ca orice altă jantă. Rezultatul acestei tehnologii se traduce printr-o greutate rotațională cu 50-55 g mai mică per jantă. Roțile HUNT devin astfel cele mai aerodinamice din lume, dar și cu o greutate impresionant de mică.
Rezultatele
Rezultatele obținute în tunelul aerodinamic au fost generate în urma comparațiilor făcute împotriva câtorva dintre cele mai cunoscute și performante mărci de jante din lume. Rezultatele vorbesc de la sine. Procesele și cunoștințele obținute prin forțarea limitelor creează mari oportunități pentru cicliști.